Toon menu

Garantie en defecten

Op deze pagina:


Garantietermijn

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen.

Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.

Aanvullende fabrieksgarantie

Op sommige van onze producten geeft de fabrikant extra garantie. Wilt U meer informatie over deze garantie en wat deze inhoudt stuur ons dan een mail en wij laten U dan per omgaand weten welke aanvullende garantie er is voor de desbetreffende fabrikant.

Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover u moeten nakomen, zoals hierboven beschreven. Wij raden u daarom ten alle tijde aan in het geval van een gebrek eerst met ons contact op te nemen. Wij zorgen ervoor dat de reparatie van het product op de juiste manier verloopt.

Ons verzoek is om een retourformulier aan te vragen. Het is belangrijk om een defect z.s.m. aan ons te melden.


Stappenplan garantie en defecten

Wilt u een artikel retourneren voor garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw garantieaanvraag zo soepel mogelijk afhandelen.

Ga naar: "Mijn Winparts" en log in met uw e-mailadres en wachtwoord. Meld in uw persoonlijke Winparts omgeving de garantie of defect aan.

Na beoordeling van uw aanvraag ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze bevestiging dient u met de retour mee te sturen. Niet geregistreerde retour artikelen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Lees dan eerst Ruilen en retourneren.


Kosten

U kunt het artikel voor garantie naar ons opsturen. Dit kost u niets. Pakket frankeren met een pakketzegel en het bonnetje bijvoegen zodat wij dit aan u kunnen vergoeden. WinParts.nl draagt tevens de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.

Mocht het product buiten de fout om van de klant niet de juiste zijn dan vergoeden wij ook de kosten van het opsturen.

Ons nummer:

+31 6 29 15 12 60

Voeg ons nummer toe aan uw WhatsApp en stel ons uw vraag!

Om je beter van dienst te kunnen zijn, maakt Winparts.be gebruik van cookies. Lees hier meer
Sluiten X