Klantenservice



Het product is defect/beschadigd geleverd

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Een beschadigd of defect artikel ontvangen? Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hieronder leest u wat u kunt doen om zo snel mogelijk een vervangend artikel te ontvangen.

In geval van een defect of beschadigd artikel, vragen wij u om ons hiervan zo snel mogelijk, het liefst binnen twee werkdagen na ontvangst van uw order, op de hoogte te brengen. U kunt hiervoor online eerst een retouraanvraag plaatsen. Zo kunnen wij u sneller en beter helpen. Een retouraanvraag doet u onder 'mijn Winparts' of door onderstaande optie te gebruiken:

Retourneren

Als het product beschadigd ontvangen is, dienen wij dit af te handelen met de vervoerder. Daarom is het ook van belang dat u binnen 3 werkdagen ons na bevestiging van uw retouraanvraag foto's stuurt van de eventuele schade*.

* In sommige gevallen is het niet nodig het beschadigde onderdeel terug te sturen. Als dit het geval is, zal ons retourteam u hiervan via de mail op de hoogte brengen.

Terug naar Winparts-klantenservice 

___________________________________________

Le produit livré est défectueux ou dégradé:

Il vous est livré un produit défectueux ou abimer ? Ci- dessous vous trouverez les actions à suivre.

Dans le cas où le produit est défectueux suite à une dégradation, il est alors important de nous le signaler dans les 2 jours ouvrés après la livraison. Vous pouvez pour cela faire via le site internet une demande de renvoi, nous pouvons comme cela traiter de manière optimal votre demande. Votre demande de renvoi  peut être faite à partir de ‘’mon winparts’’ ou en cliquant sur le bouton ci-dessous.

Retourneren

Si vous réceptionnez un produit abimer. Il vous sera alors demandé dans les 3 jours ouvrés après la confirmation de votre demande de renvoi d’envoyer des photos des éventuelles dégradations constatées*.

*Dans certain cas il faudra de plus renvoyer le produit. Dans ce cas notre service client vous tiendra informé par e-mail.

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden