Klantenservice

Order wijzigen

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Wilt u uw bestelling wijzigen of toch nog een artikel toe voegen? Dit is in de meeste gevallen geen probleem. Via status/vragen onder uw account kunt u dit aangeven. Het is belangrijk dat u duidelijk aangeeft wat u wenst te wijzigen met een productnummer. Zo kunnen wij dit snel voor u verwerken. 

Helaas kunnen wij in sommige gevallen uw order niet meer aanpassen. Mocht uw pakket al in ons sorteerproces liggen, dan kunnen wij deze niet meer aanpassen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice en vragen naar de mogelijkheden.

Terug naar Winparts-klantenservice 

___________________________________________

Modifier ma commande

Voulez-vous modifier votre commande ou bien y ajouter un nouvel article ? Dans la plupart des cas ceci ne sera pas un soucis. Vous pourrez en faire la demande via ‘’Etat/Questions’’ dans votre compte personnel.

Il est important d’indiquer clairement quelles sont les modifications souhaiter et d’y ajouter le numéro de produit. Ainsi nous traiter votre demande dans les meilleurs délais.

Malheureusement, nous ne pourrons dans certains cas pas modifier votre commande. Une fois votre colis dans processus de livraison nous ne pouvons alors plus le modifier. Vous pouvez quand même prendre contact avec le service client afin de connaitre les possibilités qui s’offrent à vous.

,
We gebruiken cookies voor de beste gebruikerservaring. Lees meer..
OK