Klantenservice



Klachten


Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Heeft u een klacht? Dat is erg vervelend. We zijn ervan overtuigd dat we een passende oplossing kunnen vinden.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Een probleem oplossen lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. De klantenservice bereikbaar op: 085 070 5200 op de volgende tijden:

  •  Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21.00
  •  Zaterdag: 9:00 - 17:00
  •  Zondag: gesloten

Komt u er telefonisch toch niet helemaal uit? Stuur dan een mail naar [email protected] , of stuur uw klacht per post naar onderstaand adres. Wij nemen uw verzoek altijd serieus en vinden altijd weer een oplossing. Verzoeken via de mail worden verwerkt op maandag tot en met vrijdag. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht altijd een inhoudelijke reactie.

Adresgegevens:
Winparts
Winschoterdiep 70
9723 AB Groningen

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Réclamation

Nous trouvons cela très embêtant si vous avez eu une mauvaise expérience à vivre avec Winparts. Et voulons volontiers trouver avec vous une solution.

Comment procéder ?

Si vous prenez contact avec notre service client votre situation pourra être très rapidement pris en charge.

Nous sommes disponibles :

  • Du lundi au vendredi: de 9.00- 21.00
  • Samedi: de 9.00 - 17.00
  • Dimanche  fermé

Numéro de téléphone: BE: 0380 833 78 / FR: 01 56 84 98 98

Si votre réclamation n’a pas pu être traiter par notre service client, vous avez la possibilité d’envoyer un mail à cette adresse : support@winparts. nl ou bien d’envoyer une lettre à ci-dessous. Votre sera alors traité par le manager du service client. Nous prenons toutes vos réclamations au sérieux. Et essayons toujours de trouver une solution pour celles-ci.

Les réclamations transmises via [email protected] sont traitées de lundi à vendredi.

Winparts
Winschoterdiep 70
9723 AB Groningen

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden