Klantenservice

Klachten


Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Wij vinden het erg vervelend als u een klacht of een vervelende ervaring met Winparts heeft. Dit willen wij uiteraard graag samen met u oplossen.

Hoe kunnen we dit oplossen?
Een probleem oplossen lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. De klantenservice bereikbaar op: 085 070 5200 op de volgende tijden:

  •  Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21.00
  •  Zaterdag: 9:00 - 17:00
  •  Zondag: gesloten

Indien u een klacht heeft en er met onze klantenservice niet helemaal uit komt, kunt u een mail sturen naar support@winparts. nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres. 
Hierdoor schrijft u onze manager klantenservice aan. Wij nemen uw verzoek altijd serieus en willen dit graag voor u proberen op te lossen. 

Verzoeken via support worden verwerkt op maandag tot en met vrijdag. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Adresgegevens:

Winparts
Stadsweg 110
9793 PD Winneweer

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Réclamation

Nous trouvons cela très embêtant si vous avez eu une mauvaise expérience à vivre avec Winparts. Et voulons volontiers trouver avec vous une solution.

Comment procéder ?

Si vous prenez contact avec notre service client votre situation pourra être très rapidement pris en charge.

Nous sommes disponibles :

  • Du lundi au vendredi: de 9.00- 21.00
  • Samedi: de 9.00 - 17.00
  • Dimanche  fermé

Numéro de téléphone : 0380 833 78

Si votre réclamation n’a pas pu être traiter par notre service client, vous avez la possibilité d’envoyer un mail à cette adresse : support@winparts. nl ou bien d’envoyer une lettre à ci-dessous. Votre sera alors traité par le manager du service client. Nous prenons toutes vos réclamations au sérieux. Et essayons toujours de trouver une solution pour celles-ci.

Les réclamations transmises via support@winparts. nl sont traitées de lundi à vendredi.

Winparts
Stadsweg 110
9793 PD Winneweer

,
We gebruiken cookies voor de beste gebruikerservaring. Lees meer..
OK