Klantenservice

Pakketje niet ontvangen

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Is uw bestelling verzonden maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dat is erg vervelend en lossen wij graag zo snel mogelijk voor u op. U kunt daarnaast ook het volgende stappenplan volgen:

Track & Trace:

U krijgt na het verzenden van uw pakket een extra mail met daarin de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kunt u het pakket volgen. Soms wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending onverhoopt vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd.

Bezorgadres:

Klopt het adres wat u heeft ingevuld? U kunt dit zowel in uw order als met de Track & Trace gegevens controleren. Is het adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres komt. 

Niet-thuis-kaart:

Daarnaast kunt u ook nog even in uw brievenbus kijken. Wellicht heeft u de bezorger gemist. Onze vervoerders laten dan altijd een niet-thuis-kaart achter in uw brievenbus. Hiermee kunt u een nieuwe bezorgdatum doorgeven of wordt aangegeven waar u het pakket kunt ophalen.

Heeft u alle stappen doorlopen, maar nog geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op. U kunt dit doen door in te loggen op mijn Winparts en bij 'status/vragen' aan te geven dat u geen pakket heeft ontvangen. 

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Votre commande a été envoyée mais vous ne l’avez pas encore reçus ? Cela peut être irritant et nous essayerons résoudre le problème aussi vite que possible. Vous pouvez aussi vérifier ces quelques points afin de  tenter de remettre la main sur votre colis.

Track & trace :

Vous recevez après l’envoi de votre colis un mail vous indiquant un code « track & trace », afin de suivre votre colis durant sa livraison.  Il peut arriver que les données correspondantes à la livraison est été modifiées ou bien que le transporteur ai été retardée suite à des événements imprévus. Votre colis évidemment sera de nouveaux aussi vite que possible livré.

Adresse de livraison :

Avez-vous indiqué la bonne adresse ? Vous pouvez contrôler ceci via votre commande, mais aussi via les données ‘track en trace’ L’adresse indiquée n’est pas la bonne ? Prenez donc contact avec notre service client. Votre colis sera alors de nouveau envoyé vers l’adresse correcte.

,
We gebruiken cookies voor de beste gebruikerservaring. Lees meer..
OK