Klantenservice



Pakketje niet ontvangen

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Is uw bestelling verzonden, had het pakket binnen moeten zijn, maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dat is niet de bedoeling! Vertrouwt u erop dat we er alles aan doen om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Zelf kunt u het volgende stappenplan volgen:

Track & Trace:

U krijgt na het verzenden van uw pakket een extra mail met daarin de Track & Trace-gegevens. Met deze gegevens volgt u het pakket. Soms wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending onverhoopt vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd.

Bezorgadres:

Klopt het adres dat u heeft ingevuld? U controleert dit zowel in uw order als met de Track & Trace-gegevens. Is het adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres wordt bezorgd.

Niet-thuis-kaart:

Daarnaast kunt u ook nog even in uw brievenbus kijken. Wellicht heeft u de bezorger gemist. Onze vervoerders laten dan altijd een niet-thuis-kaart achter in uw brievenbus. Hiermee geeft u een nieuwe bezorgdatum door, of wordt gemeld waar u het pakket kunt ophalen.

Heeft u alle stappen doorlopen, maar nog geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op. Log in op Mijn Winparts en geef bij 'status/vragen' aan dat u geen pakket heeft ontvangen. We vinden zo snel mogelijk voor u een oplossing.

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Votre commande a été envoyée mais vous ne l’avez pas encore reçus ? Cela peut être irritant et nous essayerons résoudre le problème aussi vite que possible. Vous pouvez aussi vérifier ces quelques points afin de  tenter de remettre la main sur votre colis.

Track & trace :

Vous recevez après l’envoi de votre colis un mail vous indiquant un code « track & trace », afin de suivre votre colis durant sa livraison.  Il peut arriver que les données correspondantes à la livraison est été modifiées ou bien que le transporteur ai été retardée suite à des événements imprévus. Votre colis évidemment sera de nouveaux aussi vite que possible livré.

Adresse de livraison :

Avez-vous indiqué la bonne adresse ? Vous pouvez contrôler ceci via votre commande, mais aussi via les données ‘track en trace’ L’adresse indiquée n’est pas la bonne ? Prenez donc contact avec notre service client. Votre colis sera alors de nouveau envoyé vers l’adresse correcte.

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden