Klantenservice



Terugbetaling

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Als uw order is gewijzigd of geannuleerd, doen wij er alles aan om het betaalverschil zo snel mogelijk terug te storten op uw rekening. Het bedrag wordt gestort op de rekening waar u mee betaald heeft. 

Na aanpassing ontvangt u van ons een creditfactuur via de e-mail waarin de aanpassing vermeld wordt, en het exacte creditbedrag. Heeft u vragen over uw creditfactuur of klopt er iets niet? Dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team zit voor u klaar!

Terugbetaling wordt normaliter binnen 1 tot 3 werkdagen verwerkt.

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Dans le cas sou votre commande a été modifiée ou annulée, Votre compte sera aussi rapidement que possible recrédité de la différence.

Après une modification, vous recevrez une nouvelle facture via mail afin de vous informer des modifications et du montant exact à rembourser. Avez-vous des questions au sujet du remboursement ou avez-vous remarqué des inexactitudes dans la facture? N’hésitez pas à prendre contact avec notre service client.

Le remboursement a lieu dans une période comprise entre 1 et 3 jours ouvrés.

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden