Klantenservice



Bestelling plaatsen

Onderaan deze pagina leest u de Franstalige uitleg / Vous trouverez en bas de cette page les explications en français.

Bestellen bij Winparts is eenvoudig. Hieronder leest u het stappenplan:

Stap 1: Kies een productgroep en selecteer de artikelen die u wenst te bestellen. 
Stap 2: Tik vervolgens op 'voeg toe' of 'direct kopen' bij uw artikel.
Stap 3: Om verder te gaan met bestellen, gaat u naar de winkelwagen. Tik hierbij vervolgens op bestellen.
Stap 4: Controleer of de aantallen kloppen en of de juiste producten in de winkelmand staan.
Stap 5: Bent u een nieuwe klant? Dan vult u uw gegevens in. Bent u een bestaande klant? Dan logt u in met uw e-mail en wachtwoord. Uw gegevens blijven strikt vertrouwelijk!
Stap 6: Ga vervolgens verder met ‘afronden’. Kies de gewenste betaalmogelijkheid en vul een afleveradres in. Klaar is Kees!

Tip: Bestelt u voertuig specifieke artikelen? Vul dan uw automodel in op de website. De juiste producten voor uw auto worden dan getoond. Let hierbij goed op het juiste bouwjaar van uw auto.  

Na afronding van de bestelling en betaling krijgt u van ons een orderbevestiging via de mail. Tevens kunt u voor de status van uw order, de facturen en voor vragen terecht op mijn Winparts. Zodra uw bestelling verzonden wordt, krijgt u van ons de Track & Trace code via de mail. Met deze gegevens kunt u het pakket volgen.

Openingstijden magazijn: 

Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00
Zaterdag: 9.00-17.00 
Zondag: gesloten

Terug naar Winparts-klantenservice

___________________________________________

Réaliser une commande sur winparts est assez facile. Nous avons en effet une procédure simplifiée. Ci-dessous vous trouverez les différentes étapes à suivre.

Etape 1 : choisissez un groupe de produit puis sélectionner l’article souhaité.
Etape 2 : cliquez ensuite sur ‘’ajouter’’ ou sur  ‘’achat direct’’
Etape 3 : la prochaine étape sera de se rendre dans le panier des commandes. Une fois sur cette page, il vous suffira de cliquer sur le bouton commander.
Etape 4 : vérifier si le nombre de produit et la qualité de celui-ci correspond bien à votre attend.
Etape 5 : Etes-vous un nouveau client ? Il vous sera donc nécessaire de fournir vos données. Etes-vous déjà connu ? Alors, vous pouvez avec votre e-mail et mot de passe vous connecter a votre compte en cliquant sur le bouton ‘’connection’’.(Ces  données restent évidement strictement confidentielles et uniquement utilisées pour réaliser vos commandes sur winparts.)
Etape 6 : Pour finaliser la transaction, il  vous faudra alors choisir un moyen de paiement et nous transmettre l’adresse de livraison souhaitée.

Conseil : faites bien attention à la compatibilité du produit commandé ( année de mise sur le marché, marque, dimensions,..)

Après avoir finalisé votre commande et le payement de celle-ci, vous recevrez un mail de confirmation de votre commande. De plus, vous pourrez toujours consulter l’avancement de votre commande, vos factures et si besoin poser des questions via votre compte sur ‘’mon winparts’’. Dès l’envoi de votre commande, vous recevrez un ‘‘track & trace’’  code afin de suivre votre colis en direct.

Horaires d’ouverture du magasin :

Du lundi au vendredi: 9.00 - 21.00
Samedi: 9.00 - 17.00
Dimanche: fermé

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden