Home | Fabrikanten | Motul
Jaren van verhitten en vormen van metalen hielpen Motul om de subtiele kunst van het smeren te begrijpen. Motul begrijpt, net als echte kunstenaars, dat de onmisbare bouwstenen voor een creatie goed onderhouden gereedschappen, machines en engineering zijn. MotulTech speelt dan ook specifiek in op deze behoeften.
MotulTech biedt prestatieverbeteringen voor de industrie door toepassing van zijn uitgebreide kennis en door te anticiperen op elke speciefieke (zware) toepassing. Met het in acht nemen van elke vorm van materiaalbewerking, ontwikkelen MotulTech-experts producten die de eeuwige zoektocht naar de ideale mix van prestaties en productiviteit in evenwicht brengen met respect voor gebruikers en het milieu. Het stap voor stap ontwikkelingsproces van deze experts combineert kunst en wetenschap met als doel de beste producten in de markt te zetten.
MotulTech is een belangrijke samenwerking met het Italiaanse Baraldi aangegaan en is nu de benchmark op het gebied van smeermiddelen voor hogedruk spuitgieten en aluminium extrusie. Het bedrijf is uitgerust met een eigen uitgebreide high-tech R&D-faciliteit en zorgt voor de kwaliteitsbewaking van producten van klanten op locatie binnen hun regio. MotulTech is meer dan alleen een snijvloeistof of onderhoudsproduct, MotulTech zorgt voor een oplossing die is toegespitst op het verbeteren van industriële productiviteit.
Na de succesvolle en baanbrekende introductie van het allereerste semi-synthetische smeermiddel voor auto's, Motul Century 2100 in 1966, deed Motul vijf jaar later wederom een beroep op zijn passie voor uitvinden met het oorspronkelijke recept voor het eerste 100% synthetische smeermiddel gebasseerd op plantaardige esters en geïnspireerd op de luchtvaarttechnologie. De naam voor de productlijn 300V werd geboren uit een legendarische reeks overwinningen van raceteams die dit product gebruikten, 300 raceoverwinningen (Victories) symboliseren de revolutionaire kwaliteit en daarmee ook de productnaam.
Winparts biedt de volgende Motul producten aan:
BEL ONS: telefonisch offline
OVER WINPARTS
Contactgegevens Veelgestelde vragen Klantenservice Betalingsmogelijkheden Vacatures Over ons Word affiliate Winparts Wallonië (FR) Cookie-beleid
HANDIGE LINKS
Blog Mijn Winparts Nieuwsbrieven Winparts GO! Montagepartners Fabrikanten Automerken Auto onderdelen
Thuiswinkelwaarborg | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Garantie | Sitemap | © 2024 Winparts.be
Beste klant, wij willen graag dat u een topervaring op onze website heeft. Om ervoor te zorgen dat de website goed werkt, bewaren wij cookies en zetten we vergelijkbare technieken in. Bijvoorbeeld om ervoor te zorgen dat uw winkelwagen onthoudt, welke producten er zijn toegevoegd. Ook houden wij interacties van u bij, zodat we weten of u ingelogd bent. Tot slot houden we statistieken bij om te bepalen tot hoe laat onze winkel drukbezocht is. Zo kunnen we onze services hierop afstemmen. Het helpt ons allemaal om ervoor te zorgen dat wij een relevant productaanbod kunnen doen en de juiste aanbiedingen voor u in de etalage zetten.
Noodzakelijke cookies en gegevensverwerkingen helpen een website goed bruikbaar te maken. Terwijl u over onze website surft en diverse pagina’s bekijkt, kan de inhoud van uw winkelmandje bijvoorbeeld worden bewaard met behulp van een cookie (klein bestandje) op uw apparaat. Uw instellingen over de type verwerkingen en de doeleinden waarvoor u wilt dat wij uw gegevens kunnen verwerken, worden ook in een functioneel noodzakelijke cookie bewaard. Zonder dergelijke cookies en gegevensverwerkingen kan de website niet naar behoren functioneren.
Statistische cookies en gegevensverwerkingen helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketingcookies worden gebruikt door websites en andere online diensten en hun (externe) marketingpartners om het gedrag van bezoekers op diverse websites en diensten te registreren. Het doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders. Doordat wij beter weten wie onze potentiële klanten zijn, kunnen we ons marketing budget gerichter inzetten, wat resulteert in scherpere productprijzen omdat we minder marketingbudget uitgeven.